Klachtenregeling

De Medewerkers van VIMK Incasso doen hun uiterste best om de dienstverlening tot ieders wens en verwachtingen uit te voeren. Mocht u dit niet zo ervaren en een klacht in willen dienen met betrekking tot (de dienstverlening van) VIMK Incasso dan horen wij graag van u. Belt u naar 0228 51 51 63 om met ons in contact te komen. Mocht u na afloop van dit gesprek nog niet tevreden zijn, kunt u schriftelijke klacht indienen bij ons kantoor. Wij zullen er het mogelijke aan doen om uw klacht op te lossen. Een eventuele schriftelijke klacht kunt u richten aan:

VIMK Incasso, afdeling contact, Postbus 225, 1610 AE  Bovenkarspel of per mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij willen u vragen om in uw brief of mail zo precies mogelijk te beschrijven waar u ontevreden over bent en hoe u denk dat het op te lossen is. Graag vernemen wij een telefoonnummer van u waarop wij met u in contact kunnen komen.

Zodra wij uw bericht ontvangen hebben wordt het bij ons geregistreerd in een klachtenregister en sturen wij u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging toe. Vervolgens nemen wij intern uw klacht verder op en nemen wij binnen 15 werkdagen contact met u op. Als wij voor de behandeling van uw klacht meer tijd nodig hebben, laten wij u dit tijdig weten.

Bent u over de afwikkeling van de klacht niet tevreden, dan kunt u zich binnen 3 maanden wenden tot het onafhankelijk instituut dat de klachten over NVI-leden volgens hun geschillenregeling behandelt, het Klachten Instituut voor Gecertificeerde Incasso Diensten (KIGID). Het secretariaat van het KIGID is telefonisch bereikbaar op 035-6954165 of per mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

VIMK Incasso neemt uw ontevredenheid/klacht serieus en ziet dit als een leermoment. VIMK Incasso heeft een uitgebreid klachtenbeleid, gericht op de gedragscode van de NVI.