Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat kan ik doen?
Als het antwoord op uw vraag hier niet tussen staat kunt u (telefonisch) contact met ons opnemen via de rubriek contact, per brief aan VIMK Incasso, Postbus 225, 1610 AE Bovenkarspel of per telefoon naar 0228-515163.
Hoe kan ik betalen?
U kunt per Acceptgiro, Periodieke Overboekingopdracht of Telebankieren de vorderingen voldoen. Onder aan onze brieven vindt u alle betaalgegevens. Vermeldt u bij het zelf overboeken van geld altijd het dossiernummer om uw betaling juist te kunnen traceren.
Ik wil een wijziging in mijn adres etc doorgeven
Adreswijzigingen, verzoek aanpassing termijnbedragen, wijziging bankrekeningnummers kunt u per post of per mail aan ons doorgeven cq verzoeken.
U kunt uw mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per post naar VIMK Incasso, Postbus 225, 1610 AE Bovenkarspel.
Wijziging van adres en/of telefoonnummer kunt u ook per fax of telefonisch aan ons doorgeven. Het kan ook online. Ziet u hiervoor het wijzigingsformulier contactgegevens.
Ik heb een brief ontvangen maar heb een vraag over de vordering
Ik heb een brief van VIMK Incasso ontvangen, maar heb een vraag over de vordering. Wat moet ik doen?
Neemt u in eerste instantie per telefoon contact op me VIMK Incasso. Onze consultants kunnen u vaak direct een antwoord geven op uw vragen.
Wat doe VIMK Incasso als ik niet betaal
Bij het niet nakomen van een betalingsverzoek – geheel of gedeeltelijk – zullen wij in contact treden met ons netwerk van samenwerkende deurwaarders. De extra kosten zullen dan erg snel oplopen. Deze procedurekosten worden u in rekening gebracht. Denkt u onder andere aan: deurwaarderskosten, griffierecht, advocaatkosten etc.
Ik kan het vorderingsbedrag niet in een keer betalen
Als u het vorderingsbedrag niet in één keer kunt betalen kunt u VIMK Incasso schriftelijk verzoeken naar om betalingsregeling en ons een acceptabel termijnbedrag voor te stellen. Dit kunt u ook online doen via het contactformulier.
Welke kosten brengt VIMK Incasso in rekennig
Wij brengen u de wettelijke/contractueel overeengekomen buitengerechtelijke incassokosten in rekening. Dergelijke kosten zijn wettelijk vastgesteld en/of vallen binnen de overeenkomst(algemene voorwaarden) tussen u en onze opdrachtgever.
Ik heb een brief ontvangen van VIMK Incasso, wat moet ik doen
In ons schrijven hebben wij u de vorderingsgegevens alsook het vorderingsbedrag gemeld. Betaalt u binnen de gestelde termijn dan zal dit dossier spoedig, na ontvangst van uw betaling aan ons kantoor, worden afgewikkeld met onze opdrachtgever. U voorkomt hiermee inschakeling van onze buitendienst en/of kosten gepaard gaande met een eventuele procedure.
Waarom schrijft VIMK Incasso mij een brief
Onze opdrachtgevers hebben aangegeven dat u één of meerdere facturen/rekeningen niet op tijd of niet volledig betaald heeft. Wij hebben de opdracht gekregen om deze rekeningen alsnog betaald te krijgen
Waarom een incassobureau
Wat zijn de voordelen van buitengerechtelijke incasso? |